triangle
|
|
18 стежать
Пакування та доставку вашого замовлення забезпечує MANIA. Повернення товару тільки цьому продавцю. Детальну інформацію ви можете уточнити, звернувшись на гарячу лінію MANIA.
Пакування та доставку вашого замовлення забезпечує MANIA. Повернення товару тільки цьому продавцю. Детальну інформацію ви можете уточнити, звернувшись на гарячу лінію MANIA.
    Категорія
    Приналежність
    Вид
    Розмір
    Колір
    Бренд
    Ціна
    від
    до
    Країна бренду
    Застібка
    Крій
    Декор
    Фасон
    Висота посадки
    Матеріал
    Країна виробництва
    Візерунок
    Тип кишень
    Сезонність
    Фасон рукава
    Стиль
    Фактура
    Довжина рукава
    ¯\_(ツ)_/¯
    У вас немає обраних фільтрів
    кешбек 140 ₴

    Emporio Armani – молодіжна лінія одягу та аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду – від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter та продається більш ніж у 140 фірмових бутіках по всьому світу.
    кешбек 103 ₴
    Колір Кораловий / Візерунок Однотонний
    Італійська марка PINKO - нове і незвичайне явище в моді. Талановиті дизайнери втілюють в своїх колекціях найсміливіші ідеї. А їх фантазії припадають до смаку досвідченим модницям шоу-бізнесу. PINKO - це відповідь на потреби моди для незалежної, сильної і привабливої жінки, прекрасно усвідомлює свою жіночність і навмисної рішуче висловлювати її, в тому числі - і особливо - через свій особистий смак в одязі. Колекціям властивий унікальний, еклектичний, оригінальний і дуже сучасний стиль, в якому знаходять відображення своєї індивідуальності жінки всього світу. Жінки, завдяки яким рік за роком бренд зміцнюється, розвивається і досягає все більших успіхів на світовому рівні. Видатні іміджмейкери і кращі фотографи брали участь у створенні іміджу PINKO через рекламні кампанії, які зробили бренд впізнаваним в усьому світі: Террі Річардсон, Стівен Кляйн і Хаві Гордо знімали моделей такого рівня, як Наомі Кемпбелл, Елль Макферсон, Кармен Касс, Єва Герцигова, Алессандра Амбросіо , Кейт Босуорт, Сара Сампайо, Барбара Палвін і Стелла Максвелл.
    доставка в Польщу
    кешбек 33 ₴
    -69%
    Колір Фіолетовий / Склад 95% -віскоза 5% -еластан
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек 82 ₴
    -27%
    Колір Сірий / Візерунок Однотонний
    У перекладі з італійського ARMATA DI MARE означає "Армія моря". І справді, прототипом колекції чоловічого одягу ARMATA DI MARE послужила форма військово-морських сил Італії, своїми чіткими і простими лініями силуету, яка надихнула її дизайнерів на створення комфортного одягу для рішучих і активних людей. Бажання передати суворий спосіб життя моряків, силу їх духу і характеру втілилося в поєднання зручності і стилю, а завдяки витонченій геометрії крою і якісним матеріалам, вдалося створити альтернативу спортивному стилю в його звичному виконанні, зробивши його більш формальним. Образ моряка з сильним характером, повний свободи і енергії вдалося висловити в трьох концептуальних лініях: City, Regatta і Vintage. Лінія Сity представлена в основному в стилі casual, Regatta для тих, хто віддає перевагу активному відпочинку, в тому числі вітрильний спорт, а лінію Vintage, як правило, вибирають ті, хто пильно стежить за ретро тенденціями сучасної моди. Колекцію "Армія моря" доповнюють різні аксесуари: шорти, нижню білизну, ремені і сумки і т.д.
    доставка в Польщу
    кешбек 51 ₴
    -90%
    Колір Чорний / Матеріал Бавовна, Вельвет / Фасон Прямі / Висота посадки Середня талія / Візерунок Однотонний
    Dolce & Gabbana - не просто одяг або аксесуари. Це стиль життя, це відчуття і індивідуальність, особлива культура і традиції сексуальної розкоші. Одяг та аксесуари, виконані у відносно строгому стилі відповідно до довгостроковими модними трендами. Компанія також випускає окуляри, дамські сумочки, годинник і косметику. Компанія Dolce & Gabbana має дві центральні лінії з деякими певними відмінностями - Dolce & Gabbana і D & G. D & G - за задумом модельєрів, ця лінія задає моду, а не слід їй. В основному це годинник і повсякденна модний одяг, виконана в "міському" стилі. На розмір 30 довжина по внутрішньому шву: 81 см, ширина по низу вироби (напівобхват): 18 см.
    кешбек 77 ₴
    -38%
    Колір Чорний
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек 70 ₴
    -79%
    Колір Бежевий / Фасон Бандо / Візерунок Малюнок / Тип чашечки М'яка / Тип низу Бікіні
    M Missoni - друга лінія знаменитого італійського бренду Missoni. Відмінною рисою марки є трикотаж виняткової якості і звичайно знаменитий зигзагоподібний візерунок Міссоні, який в кожному новому сезоні набуває нове унікальне поєднання кольорів. Протягом багатьох років бренд з успіхом доводить, що можливості трикотажу практично безмежні. Дизайнери постійно експериментують, змішуючи різні види пряжі. Трикотажна сукня M Missoni - це родзинка кожної колекції - жіночне, яскраве і бездоганно сидить по фігурі.
    кешбек 74 ₴
    -79%
    Колір Бузковий / Сезонність Літо
    Італійська марка PINKO - нове і незвичайне явище в моді. Талановиті дизайнери втілюють в своїх колекціях найсміливіші ідеї. А їх фантазії припадають до смаку досвідченим модницям шоу-бізнесу. PINKO - це відповідь на потреби моди для незалежної, сильної і привабливої жінки, прекрасно усвідомлює свою жіночність і навмисної рішуче висловлювати її, в тому числі - і особливо - через свій особистий смак в одязі. Колекціям властивий унікальний, еклектичний, оригінальний і дуже сучасний стиль, в якому знаходять відображення своєї індивідуальності жінки всього світу. Жінки, завдяки яким рік за роком бренд зміцнюється, розвивається і досягає все більших успіхів на світовому рівні. Видатні іміджмейкери і кращі фотографи брали участь у створенні іміджу PINKO через рекламні кампанії, які зробили бренд впізнаваним в усьому світі: Террі Річардсон, Стівен Кляйн і Хаві Гордо знімали моделей такого рівня, як Наомі Кемпбелл, Елль Макферсон, Кармен Касс, Єва Герцигова, Алессандра Амбросіо , Кейт Босуорт, Сара Сампайо, Барбара Палвін і Стелла Максвелл.
    кешбек 67 ₴
    -48%
    Колір Бірюзовий
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек 62 ₴
    -90%
    Колір Синій / Матеріал Бавовна, Велюр / Фасон Завужені / Висота посадки Середня талія / Візерунок Однотонний
    VDP - це популярний італійський бренд, який пропонує носити розкішний одяг повсюдно, збираєтеся Ви на звану вечерю або на пляж, готуєтеся до виходу на червону доріжку або йдете в спортзал. Жіночий одяг VDP поєднує в собі чарівність і шарм, легкість і статус, і безумовно насичена італійської любов'ю засновників модного будинку. VDP на сьогоднішній день - це чотири основні лінії, кожна з яких знаходить свого споживача не тільки в Італії, але і далеко за її межами. Collection - вишукане вбрання для вечора, які допоможуть створити ефектний образ для найважливіших і відповідальних заходів. Жіночні сукні і костюми від VDP зазвичай щедро посипані стразами і дуже компліментарно відносяться до жіночих пропорціям. Італійський одяг VDP лінії Club - гламурні і комфортні вбрання на кожен день з великою кількістю принтів, стразів, прикрас, які дозволять створювати яскраві та ефектні образи на кожен день. Sport - зручні комплекти і окремі елементи спортивного гардероба, які стануть невід'ємним атрибутом на будь-який пробіжці, безумовно привернуть увагу в спортзалі, а високоякісні матеріали дозволять шкірі дихати і не будуть заважати ефективної тренуванні. На розмір 42: довжина по внутрішньому шву 81 см, ширина по низу вироби (напівобхват) 21 см.
    кешбек 79 ₴
    -69%
    Колір Синій / Сезонність Всесезон
    Trussardi Jeans це - елегантність і casual одночасно. Одяг, взуття та прикраси даного бренду відрізняються якістю і старанністю при виробництві. Якщо спробувати кількома словами висловити стиль будинку Trussardi, то основними поняттями тут будуть динамізм, простота і природність.
    доставка в Польщу
    кешбек 40 ₴
    -90%
    Колір Фіолетовий / Матеріал Бавовна / Фасон Класика / Висота посадки Низька талія / Візерунок Однотонний
    Versace-марка, чия філософія побудована на контрастах. Поєднання непоєднуваних тканин і фасонів ніколи не бентежило Джанні Версаче - засновника бренду. Крім експериментів зі стилем і матеріалами, робота видатного дизайнера заснована на вивченні взаємодії тканини з тілом - тільки так можна створювати шедеври, вважав Джанні. На розмір 27: довжина по внутрішньому шву 85 см, ширина по низу вироби (напівобхват) 23 см.
    кешбек 135 ₴
    Колір Чорний
    Kocca – це результат чудової майстерності та особливої уваги до деталей та обраних матеріалів. Наша продукція завжди піддається ретельному контролю якості. Kocca створює справжні витвори мистецтва, що відрізняються жіночним та міським стилем, придатним для повсякденного життя.
    доставка в Польщу
    кешбек 14 ₴
    Приналежність Жінкам / Склад 100% поліамід
    Італійський бренд Moschino є уособленням оригінальності, свіжих модних тенденцій, іронічного дизайну і щирою сміливості. Під відомим брендом випускається зручний повсякденний одяг, цікаві аксесуари, взуття і елітна парфумерія. Сьогодні Moschino займає почесне місце серед будинків моди: у бренду є своя неповторна історія, свій стиль і своя публіка. Бренд має 3 основних лінії - The Moschino, Moschino Cheap & Chic і Love Moschino. Можна сказати, що лінія Love від Moschino наймолодша: у 2008 році була скасована лінія Moschino Jeans, і замість неї було вирішено випускати Love. Незважаючи на зміну назви, колекції цього підрозділу будинку моди не змінили стилю - речі залишилися такими ж еклектичними, як були раніше.
    кешбек 134 ₴
    -59%
    Колір Синій / Сезонність Всесезон
    Roy Rogers є історичним брендом італійської моди, відомим особливо в 70-х, коли джинси стають синонімом антіконформізма і молодіжного протесту. Компанія була заснована після війни в Кампі -Бізенціо, де і сьогодні успішно продовжує працювати. Брати Баччо виробляли спецодяг, культивуючи мрію - з джинсової тканини створити щось нове і незвичайне. Поїздка в Північну Кароліну мала вирішальне значення: звідси почали безпосередньо імпортувати тканину з деніму, щоб виробляти джинси, практичні штани, які незабаром стають хітом молоді ... і не тільки. Якщо ви запитаєте у італійця середнього або похилого віку, чи пам'ятає він свою першу пару джинсів, то в більшості випадків вам дадуть відповідь: "Звичайно! Це були джинси фірми Roy Roger's!"
    кешбек 134 ₴
    -17%
    Колір Комбінований / Візерунок Квітковий
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек 101 ₴
    -28%
    Колір Синій / Візерунок Однотонний
    Antony Morato - престижна італійська марка модного одягу для чоловіків. Користується величезною популярністю не тільки у себе на батьківщині, в Італії, але так само в Європі, Сполучених Штатах Америки та на території України. Компанії славиться дуже демократичними цінами на свою продукцію, дуже високою якістю виробів і грамотно підібраними висококласними матеріалами. Так само, одяг цього бренду відрізняється дуже стильний і модний дизайн, розроблений талановитими і креативними італійськими дизайнерами.
    кешбек 282 ₴
    -48%
    Колір Чорний / Стиль Кежуал
    Італійський бренд Moschino є уособленням оригінальності, свіжих модних тенденцій, іронічного дизайну і щирою сміливості. Під відомим брендом випускається зручний повсякденний одяг, цікаві аксесуари, взуття і елітна парфумерія. Сьогодні Moschino займає почесне місце серед будинків моди: у бренду є своя неповторна історія, свій стиль і своя публіка. Бренд має 3 основних лінії - The Moschino, Moschino Cheap & Chic і Love Moschino. Можна сказати, що лінія Love від Moschino наймолодша: у 2008 році була скасована лінія Moschino Jeans, і замість неї було вирішено випускати Love. Незважаючи на зміну назви, колекції цього підрозділу будинку моди не змінили стилю - речі залишилися такими ж еклектичними, як були раніше.
    кешбек 166 ₴
    -69%
    Колір Білий / Стиль Кежуал
    Італійська марка PINKO - нове і незвичайне явище в моді. Талановиті дизайнери втілюють в своїх колекціях найсміливіші ідеї. А їх фантазії припадають до смаку досвідченим модницям шоу-бізнесу. PINKO - це відповідь на потреби моди для незалежної, сильної і привабливої жінки, прекрасно усвідомлює свою жіночність і навмисної рішуче висловлювати її, в тому числі - і особливо - через свій особистий смак в одязі. Колекціям властивий унікальний, еклектичний, оригінальний і дуже сучасний стиль, в якому знаходять відображення своєї індивідуальності жінки всього світу. Жінки, завдяки яким рік за роком бренд зміцнюється, розвивається і досягає все більших успіхів на світовому рівні. Видатні іміджмейкери і кращі фотографи брали участь у створенні іміджу PINKO через рекламні кампанії, які зробили бренд впізнаваним в усьому світі: Террі Річардсон, Стівен Кляйн і Хаві Гордо знімали моделей такого рівня, як Наомі Кемпбелл, Елль Макферсон, Кармен Касс, Єва Герцигова, Алессандра Амбросіо , Кейт Босуорт, Сара Сампайо, Барбара Палвін і Стелла Максвелл.
    кешбек 183 ₴
    Колір Синій / Сезонність Всесезон / Приналежність Чоловікам
    У перекладі з італійської ARMATA DI MARE означає "Армія моря". І справді, прототипом колекції чоловічого одягу ARMATA DI MARE послужила форма військово-морських сил Італії, яка своїми чіткими та простими лініями силуету надихнула її дизайнерів на створення комфортного одягу для рішучих та активних людей. Бажання передати суворий спосіб життя моряків, силу їхнього духу та характеру втілилося у поєднання зручності та стилю, а завдяки витонченій геометрії крою та якісним матеріалам, вдалося створити альтернативу спортивному стилю у його звичному виконанні, зробивши його більш формальним. Образ моряка з сильним характером, повний свободи та енергії вдалося виразити у трьох концептуальних лініях: City, Regatta та Vintage. Лінія Сity представлена в основному в стилі casual, Regatta для тих, хто віддає перевагу активному відпочинку, у тому числі вітрильний спорт, а лінію Vintage, як правило, вибирають ті, хто уважно стежить за ретро тенденціями сучасної моди. Колекцію "Армія моря" доповнюють різноманітні аксесуари: шорти, спідня білизна, ремені та сумки тощо.
    доставка в Польщу
    кешбек 57 ₴
    Колір Білий
    Armani Jeans - відомий європейський виробник відмінних колекцій модного одягу, адресованої молоді. Одяг цієї фірми завжди користуються просто величезною популярністю. Прекрасна якість, завжди модний, свіжий дизайн, широка різноманітність - ось відмінні риси даної марки. Armani Jeans (Армані Джинс) - це одна з окремих лінійок італійського бренду Armani, в якій присутній стильний одяг, орієнтована на молодих людей і представниць прекрасної статі у віці від вісімнадцяти до тридцяти років. Armani Jeans (Армані Джинс) - це ексклюзивні предмети гардероба, що відрізняються функціональністю і практичністю, це відмінні речі для створення комфортного і модного повсякденного стилю. Дані вироби, що випускаються відомою компанією, відносяться до Середньому цінової категорії, і така особливість, природно, радує багатьох молодих покупців, які бажають одягатися зі смаком і поповнювати свій гардероб по-справжньому актуальними і високоякісними моделями одягу.
    кешбек 92 ₴
    -79%
    Колір Білий / Візерунок Однотонний
    Італійська марка PINKO - нове і незвичайне явище в моді. Талановиті дизайнери втілюють в своїх колекціях найсміливіші ідеї. А їх фантазії припадають до смаку досвідченим модницям шоу-бізнесу. PINKO - це відповідь на потреби моди для незалежної, сильної і привабливої жінки, прекрасно усвідомлює свою жіночність і навмисної рішуче висловлювати її, в тому числі - і особливо - через свій особистий смак в одязі. Колекціям властивий унікальний, еклектичний, оригінальний і дуже сучасний стиль, в якому знаходять відображення своєї індивідуальності жінки всього світу. Жінки, завдяки яким рік за роком бренд зміцнюється, розвивається і досягає все більших успіхів на світовому рівні. Видатні іміджмейкери і кращі фотографи брали участь у створенні іміджу PINKO через рекламні кампанії, які зробили бренд впізнаваним в усьому світі: Террі Річардсон, Стівен Кляйн і Хаві Гордо знімали моделей такого рівня, як Наомі Кемпбелл, Елль Макферсон, Кармен Касс, Єва Герцигова, Алессандра Амбросіо , Кейт Босуорт, Сара Сампайо, Барбара Палвін і Стелла Максвелл.
    доставка в Польщу
    кешбек 31 ₴
    -28%
    Склад 84% поліамід, 16% еластан / Колір Кораловий / Фактура Сітка / Фасон Бразиліана
    Emporio Armani - молодіжна лінія одягу і аксесуарів італійського Модного дому Giorgio Armani. Вік цільової аудиторії бренду - від 20 до 35 років. Продукція лінії Emporio Armani демонструється на Тижні моди Pret-a-porter і продається більш ніж в 140 фірмових бутиках по всьому світу.
    кешбек 61 ₴
    -79%

    Італійська марка PINKO - нове та незвичайне явище в моді. Талановиті дизайнери втілюють у своїх колекціях найзухваліші ідеї. А їхні фантазії припадають до смаку досвідченим модницям шоу-бізнесу. PINKO - це відповідь на потреби моди для незалежної, сильної та привабливої жінки, яка чудово усвідомлює свою жіночність і має намір рішуче виражати її, у тому числі - і особливо - через свій особистий смак в одязі. Колекціям властивий унікальний, еклектичний, оригінальний та дуже сучасний стиль, у якому знаходять відображення своєї індивідуальності жінки всього світу. Жінки, завдяки яким рік за роком бренд зміцнюється, розвивається та досягає все більших успіхів на світовому рівні. Видатні іміджмейкери та найкращі фотографи брали участь у створенні іміджу PINKO через рекламні кампанії, які зробили бренд відомим у всьому світі: Террі Річардсон, Стівен Кляйн та Хаві Гордо знімали моделей такого рівня, як Наомі Кемпбелл, Елль Макферсон, Кармен Касс, Але Гер , Кейт Босуорт, Сара Сампайо, Барбара Палвін та Стелла Максвелл.